Historia:

Informacje:

MODEL: Corsa A
SILNIK: 1.3S, ~90 ps, sportowy kolektor wydechowy, sportowy walek (Grabowski), splanowana glowica, rozpórka Wiechers, instalacja elektryczna poprowadzona w podłużnicy, usunięty zbiorniczek spryskiwaczy, wycięta ścianka grodziowa, zbiornik wyrównawczy przeniesiony w inne miejsce, usunięta dmuchawa i ogrzewanie
HAMULCE: tarcze hamulcowe nacinane i nawiercane Brembo, klocki sportowe EBC Green Stuff
ZAWIESZENIE: zawieszenie gwintowane „FKK”, stabilizator od corsy 1,4
WEWNĄTRZ: z wnetrza usuniete tapicerki z podlogi, wygłuszenia, wszytko pomalowane w kolorze, klatka Wiechers, tylna własnej roboty, kierownica i gałka Momo, fotele kubełkowe rodzimej produkcji, deska rozdzielcza i boczki sa flockowane,
NA ZEWNĄTRZ: usunięte zamki (drzwi i klapy), poszerzone tylne nadkola, lakier RM Kawasaki, wycieraczka pojedyncza Wiechers, felgi Maxx 2*8j/14, opony 195/45/14,2* 9j/14 opony 225/40/14
CAR AUDIO: b/d
PRZYSZŁOŚĆ: c20xe

One comment on “Historia:

  1. Laurie on said:

    This is cool!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

HTML tags are not allowed.

Corsa-A.pl site