Historia:

Autko jest u mnie w domu od nowości, przez 10 lat mój dziadek zrobił autkiem tylko 30 tyś. km, ale niestety zaliczając kilka wypadków. Autko było naprawiane i nadal jeździło…

W 2002 roku otrzymałem prawo jazdy i oczywiście Corsa przeszła w moje rączki…i zaczęło się! Nie będę tu opisywał co robiłem bo nie ma w niej rzeczy która nie była ruszana. Samo wnętrze rozkładałem i składałem kilka razy. Chyba pierwszym modem było usunięcie seryjnego radia i zamontowanie Pioneer’a KEH 9000RDS. Do tego jakieś głośniczki w półka…było fajnie. Początkowe podejście było typowo „młodzieńcze” czyli ciemna szyba, alufelgi i do tego jakiś tam głośniejszy wydech… i wtedy zacząłem czytać forum na www.ctm.pl…

Tu zaczyna się zwrot. Co prawda powolny, ze względu na ograniczone środki finansowe (byłem uczniem LO). Pierwszym można powiedzieć poważnym modem był montaż nowej „zawiechy” która kupiłem od Sierak’a, co prawda same sprężynki, ale zachowanie samochodu poprawiło się w sposób bardziej niż odczuwalny. Co najważniejsze Corsa wreszcie zbliżyła się do asfaltu. Mniej więcej w takiej formie Corsa jeździła aż do 30 lipca kiedy to miałem wypadek. W tym czasie w garażu znalazła się już nowa buda, zawieszenie i kupa nowych części. Tu nie obyło się bez pomocy Flipper’a, który to namówił i pomógł mi w zakupie tych wszystkich elementów. Po otrzymaniu kasy z PZU pracę ruszyły pełną parą i trwały od sierpnia do połowy października. Na razie Corsa jeździ z silniczkiem 1.2, ale już czeka na montaż 1.6 16V. Mam też na oku 1.6 8V z GSi, ale to zostawię sobie na zimowe wieczory…

Wielkie dzięki dla Flipper’a, Satan’a, Sierak’a i całej reszty CTM-u – bez Was ten samochodzik tak by nie wyglądał…

 

Informacje:

MODEL: Corsa A 1.2 kiedys wersja JOY
SILNIK: 1.2NZ + stożek KN + dolot – 1.6 czeka aż znajde chwilę czasu
HAMULCE: zestaw brembo + EBC GreenStuff
ZAWIESZENIE: kit PowerTech -60/40 rozpórki czekają na montaż
WEWNĄTRZ: obrotomierz, wydłubana tapicerka z tyłu, fotele od Kadett’a GSi
NA ZEWNĄTRZ: założenie jest takie, że ma to być orginał do momentu aż zdobęde zderzak RS
CAR AUDIO: Pioneer DEH-P2500RB + system Pionner w drzwiach (chwilowo leży na półce ;-) ) + wzmacniacz Blaupunkt z serii GTO + skrzynka bandpass na głośniczku Tonsil’a
PRZYSZŁOŚĆ: zderzak RS przód lekki mod tyłu. Zamonowac wkoncu silniczek 1.6…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

HTML tags are not allowed.

Corsa-A.pl site