Informacje:

Informacje:

MODEL: Corsa A
SILNIK: 1,3 60KM C13N (wszystko seryjne; czekam na wbudowanie silnika :P
HAMULCE: seryjne (wraz z nowym silniczkiem z przodu znajda się tarcze i zaciski od OPLA CALIBRY 256/24mm, pompa hamulcowa od Corsy 1,4)
ZAWIESZENIE: sportowe zawieszenie firmy INTER ALLOY (spręzyny progresywne, obnizenie 60/40, w planach wymiana amortyzatorow na odpowiedniki firmy KONI)
WEWNĄTRZ: fotele kubelkowe ASTRA Gsi, elektryczny dach :D (planowana jasna skóra na calej desce i boczkach, inna kierownica)
NA ZEWNĄTRZ: poszerzone blotniki w gornej czesci o 3,5cm na dole prog przy tylnych kolach o 5cm przy przednich o 3,5cm, zaspawane zamki i takie tam pierdolki. Felgi pomalowane wg. Mojej koncepcji czarnym lakierem (metalik) z napylona warstwa srebrnego lakieru z brokatem; rozmiar 7×15 ET25; opony 195/50/15
CAR AUDIO: Radio Sony CDX MP40, glosniki przod/Phonocar Titanium Line (specjalnie przekonstruowane drzwi tak, że mieszczą „w sobie” całe głośniki; kratka równo z boczkiem (ma być nie pozornie)); Wzmacniacz MacAudio MacThunder 4000; tuba w skrzyni 30 litrowej Magnat Supreme 2500; instalacja DLS/Phonocar
PRZYSZŁOŚĆ: Wymiana sprzętu na odpowiedniki MA Audio…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

HTML tags are not allowed.

Corsa-A.pl site