Historia Mazura

Historia:

Moja przygoda z Corsą A zaczęła się dość niewinnie. A mianowicie uzbierałem pewną kwotę pieniędzy i postanowiłem zakupić swój pierwszy, własny samochód. Chciałem przede wszystkim zdobyć praktyczną wiedzę na temat samochodu której niestety nie uczą na Politechnice Warszawskiej na wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych. Postanowiłem w końcu ją zdobyć a przy okazji wdrożyć w życie kilka pomysłów tuningowych. Przy wyborze kierowałem się raczej kwestią finansową. Szukałem samochodu małego i taniego w eksploatacji ale z mocniejszym silnikiem. Przeglądałem oferty na allegro i w tej cenie znalazłem kilka ciekawych propozycji. Wśród nich była właśnie CA. Zacząłem więc grzebać w necie i szukać informacji na jej temat. Jedną z tych stron była www.ctm.pl no i tak się zaczęło. Postawiłem na CA i zacząłem poszukiwania na allegro CA GSI. Poszukiwania niestety były trudne. Znalazłem natomiast ogłoszenie kolesia z Warszawy który sprzedać chciał Opla Corsę A 1,4i GSI tak było napisane w ogłoszeniu. Umówiłem się z nim i obejrzałem Corsę, nie była w cudnym stanie raczej bym powiedział słabym ale na pierwszy rzut oka wszystko spokojnie można było ogarnąć. Na drugi dzień czyli 22 lipca 2005 roku stałem się jej właścicielem za 2 500,00 zł
Informacje:

MODEL: Opel Corsa A JOY 1991 r.
SILNIK: 1400 cm3 (C14NZ), 65 KM i 120 Nm dane po hamowni, Vmax 182 km/h
HAMULCE: Przód: tarcze wentylowane i nacinane BREMBO średnicy 236 mm, zaciski z modelu CA GSI DELCO, klocki FERODO. Tył: nowe bębny. Wszystkie elementy pomalowane na czerwono, nowe elastyczne przewody hamulcowe, z tyłu stalowe przewody przerobione na miedziane, płyn hamulcowy DOT4
ZAWIESZENIE: kompletny zestaw dedykowany do CA firmy SUPERSPORT -35 mm. Przy okazji wymieniony stabilizator na ten z CA GSI, nowe końcówki drążków, poduszki gumowe pod McPersona i gumy belki tylnej
WEWNĄTRZ: sportowa kierownica skórzana MOMO i odpowiednia do niej NABA, skórzany mieszek drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, sportowy i skrócony drążek zmiany biegów, aluminiowe rygielki drzwiowe, przerobiony zegarek, tarcze zegarów z modelu GSI, podświetlone zegary niebieskimi diodami, dwa dodatkowe schowki, kilka elementów oklejonych folią w stylu karbon
NA ZEWNĄTRZ:
- zderzak przedni dopasowywany z Corsy C
- zderzak tylny dopasowywany również z Corsy C i nie tylko
- bad look na masce
- zaspawana na gładko tylna klapa otwierana siłownikiem elektrycznym z kabiny pasażerskiej
- wymontowana tylna wycieraczka
- pojedyncza wycieraczka z przodu z silniczkiem od Fiata Uno
- motocyklowy korek wlewu paliwa od KAWASAKI zamykany na kluczyk
- przyciemnione tylne szyby
- siatka tuningowa we wlotach w stylu Kamei
- lusterka w stylu WRC
- końcowy tłumik KM Mugan
- felgi na lato DEZENT V w rozmiarze R14 z oponami Michelin R14 185/55
- felgi na zimę oryginalne GM R13 z oponami Dębica Frigo 165/70
CAR AUDIO: brak
PRZYSZŁOŚĆ: przywrócić młodość z przed lat i usprawnić wszystko co się da. A tak na serio to jeszcze mam w planach założenie progów od CA GSI, rozpórkę przednią i tylną, dokończenie wnętrza według swojego pomysłu no i może fotele obije u tapicera bo są wytarte.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

HTML tags are not allowed.

Corsa-A.pl site