Prace własne I

No i tak odebrałem samochód goły i wesoły. Wszystko w środku wymagało wyczyszczenia, zabezpieczenia, naprawy i wstawienia. Zdążyłem wcześniej zakupić opony zimowe i felgi GM R13. Praca zaczęła się na poważnie lecz tym razem wszystko robiłem we własnym zakresie sam.

Tak więc:
- elektryk podłączył mi silnik wycieraczki żeby zaczęła w końcu działać,
- dorobiłem na nowo mocowanie silnika wycieraczki bo blacharz dorobił tak marne, że aż strach,
- kupiłem nowe felgi aluminiowe DEZENT V nowość na sezon 2006 R14,
- do nich opony Michalin w rozmiarze R14 185/55 używane,
- wyciągnąłem nagrzewnicę, wyczyściłem, zregenerowałem, pomalowałem i wstawiłem z powrotem,
- dokładnie wyczyściłem drzwi, zabezpieczyłem od wewnątrz preparatem
- wyciąłem z foli elementy podłogi i boczki drzwiowe,
- wyciąłem element podłogi z gąbki
- wykonałem modele a następnie na warsztacie zrobił mi zaprzyjaźniony blacharz metalowe schowki w miejsce radia i zapalniczki
- potem przyszła walka z adapterami od lusterek, w końcu za trzecim razem pomysł okazał się trafiony w 100%. Zastosowałem klej do szyb aby zakleić widoczne śruby które mnie denerwowały
- wstawiłem siatkę tuningową na klej do szyb w grill nową bo blacharzowi zachciało się ją dosztukować z dwóch elementów. PORAŻKA
- zamontowałem siatkę tuningową i zaślepki z tworzywa w krateczki pod szybą chroniące silnik wycieraczki
- zdjąłem błotniki i zderzak przedni, wyczyściłem wszystko i pomalowałem dwa razy na czarno
- wyczyściłem również cała podłogę w przedziale pasażerskim i wymalowałem na czarno
- okleiłem element przesuwny na mocowaniu pasów bepieczeństwa folią KARBON
- okleiłem tą samą okleiną kluczyk i zaślepeki lusterek
- zamontowałem wszystkie elementy deski rozdzielczej na swoje miejsce
- wstawiłem nową elastyczną rurkę zabezpieczającą przewody od strony kierowcy
- przeciągnąłem przewód aby zainstalować siłownik elektryczny do otwierania tylnej klapy
- dorobiłem blaszkę, pomalowałem ją trzy razy i zamontowałem razem z siłownikiem w tylnej klapie, dobrałem sprężynkę która jest wstanie cofnąć siłownik
- zamontowałem w desce rozdzielczej przycisk do otwierania klapy
- zaspawałem razem z wujem jeszcze cztery dziury jakie znalałem,
- również z wujem zakleiłem żywicą epoksydową kanał odprowadzający wodę z pod szyby bo niestety woda mimo zabezpieczenia znalazła ujście i leciała do środka
- również żywicą zakleiłem sporą część blachy w schowku na koło zapasowe,
- wszystko to zabezpieczyliśmy specjalnym preparatem od wilgoci i wody.
- zamontowałem w końcu wykładzinę podłogową
- zamontowałem skórzany mieszek na drążek zmiany biegów i hamulec ręczny
- zamontowałem nowe reflektory przednie razem z kierunkowskazami i silniczkami do ich regulacji bo nie działy. Przewody były wyciągnięte i zaśniedziały, ale sobie i z tym poradziłem
- zamontowałem na stałe dwie gaśnice, jedna w bagażniku, druga na dole pod fotelem pasażera
- zamontowałem „lify” siłowniki podtrzymujące maskę
- wstawiłem kilka wzmocnień do mocowania błotników

To wszystko udało mi się zrobić do lipca kiedy to wybrałem się na urlop nad morze. W między czasie byłem w Skaryszewie na zlocie Tuningowym którego współ organizatorem był mój kupel z klubu MT z Radomia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

HTML tags are not allowed.

Corsa-A.pl site