Little Beauty

Chciałbym przedstawić historię mojej kochanej Corsuni nazwanej Little Beauty.

Corsę dostałem na dzień dziecka przed moją osiemnastką czyli w 2005.

Od razu zacząłem walczyć z rdzą, niestety z etapów prac nie mam zdjęć, wylądowała u blacharza gdzie zostały wstawione reperaturki tylnych nadkoli i nowe progi. Po powrocie została cała polakierowana w oryginalny srebrny kolor oraz usunąłem listwy, emblematy i wstawiłem siatkę w grill.

Po chyba dwóch czy trzech latach miałem stłuczkę, wjechałem w tył jakiegoś mercedesa z prędkością 50 km/h. Musiałem wymienić chłodnicę, maskę, atrapę i jeden błotnik, przy okazji wymiany maski zamarzył mi się „bad look”

Następnie udało mi się zakupić białe lampki tylne firmy Fift.

Po jakimś czasie udało mi się za grosze wyrwać silnik 1,5 z Nexii.

Wpadł mi w łapy dawca części, piękny Kadett GSI kabrio w bodykicie Lexmaula, zderzak tylny oraz nakładki progów udało się dopasować do Corsy, nad przednim zderzakiem cały czas się zastanawiam.

Z Kadetta zawitał również zegar Digital w którym zmieniłem podświetlenie na diody Flux.

Po spasowaniu elementów boodykitu, zaszpachlowaniu rowka w przednim zderzaku i dołożeniu przedliftowej lotki na klapę przyszedł czas na malowanie, wstępnie i finalnie Corsa dostała szary podkład i matową czarną maskę, a dla czego finalnie? Bo tak wygląda do dziś, kiedyś ma to sie zmienić na srebrną perłę ale to odległa przyszłość.

Nabytek trzyczęściowe, skręcane PLSy Hockenheim 14″, przód 7″, tył 7,5″ mam zamiar nadziać na nie oponki 195/40/14.

Moje kochane 1,0 (naprawdę uwielbiam te silniki) rzucił palenie (fajki podrożały), zamiast go reanimować postanowiłem zrobić w końcu użytek z A15MF.

Z racji małego garażu półośki wyciągałem na dworze a resztę prac prowadziłem z Corsą wstawioną do połowy garażu(mam stromy podjazd do garażu, niby mały ale trzeba w najmniej 4 osoby z rozpędu Corsę wpychać) musiałem wydłużać podłogę deskami opartymi na cegłach i każdego dnia wypychać ją na deski podnosić przód a w nocy w odwrotnej kolejności. wsadzenie samego silnika z pomalowaniem komory i wyczyszczeniem silnika i skrzyni zajęło niecały tydzień ale elektronika mnie zjadła i zajęła już 4 miesiące (miedzy innymi szukanie kompa bez immobilajzera).

Po około 4 kilometrach postanowiłem rozebrać silnik i zrobić mu generalkę, był plan, że jak mi się nie spodoba jazda z 1.5 a bardzo spodobała, wpadłby inny większy silniczek.

Pokrywy zaworów i rozrządu oraz kolektor dolotowy wstępnie wypolerowane.

Zabrałem sie za obróbkę głowicy oraz planowanie 0,5mm, wszystkie kanały powiększone i wypolerowane prawie na lustro, tłoki i zawory również.

Silnik został poskładany i odbyła sie jazda próbna po czym Corsa wylądowała w swoim garażu i tam czeka na kolejne modyfikacje na które odkładam pieniądze.

Opis:

Silnik: Swap z 10S na A15MF z Daewoo Nexia

Zawieszenie: -40 dedykowane do CB (firma nieznana)

Hamulce: przód tarcze wentylowane 256, tył bębny.

Wnętrze:

Oparcia foteli z Kadetta GSI (ala kubełki)

Pasy czteropunktowe Sparco

Licznik Digital

Gałka zmiany biegów z tłoka oraz zapalniczka w kształcie tłoka

Car audio:

Radio Pyle, wzmacniacz Peiying, skrzynia JBL GTO 1260BR.

Zewnątrz:

Boodykit Lexmaul

Lotka z Corsy A GSI

Białe lampy tylne Fift

Felgi ATS Cup 15″/ 7″ z oponami 185/55 i 195/50

Czekają felgi PLS Hockenheim 14″, przód 7″, tył 7,5″

Tłumik końcowy dwururka Sebring

Szary podkład + matowa czarna maska z Bad Lookiem.

 

K3 Little Beauty

[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00001.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00002.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00003.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00004.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00005.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00006.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00007.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00008.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00009.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00010.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00011.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00012.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00013.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00014.jpg]00NYX
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00015.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00016.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00017.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00018.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00019.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00020.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00021.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00022.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00023.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00024.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00025.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00026.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00027.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00028.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00029.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00030.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00031.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00032.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00033.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00034.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00035.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00036.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00037.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00038.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00039.jpg]00
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00040.jpg]00NYX
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00041.jpg]00NYX
[img src=http://www.corsa-a.pl/wp-content/flagallery/k3-little-beauty/thumbs/thumbs_ca00042.jpg]00NYX

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

HTML tags are not allowed.

Corsa-A.pl site