Historia:

 

Blacky Blue !

Wszystko zaczęło się jakieś 3 lata temu kiedy zobaczyłem po raz pierwszy zadbanego Opla Corse A GSI i to nie „na żywo” tylko w internecie. Była to strona jeszcze wtedy rozwijającego się klubu Corsa Tuning Masters a owa Corsa była własnością Flippera – założyciela klubu. Wtedy to postanowiłem, że kiedyś kupię sobie takie autko. Jak widać marzenia się spełniają a zdjęcia zamieszczone w Galerii mogą być tego najlepszym przykładem. W tym miejscu chciałem bardzo mocno podziękować Flipperowi za wielkie zaangażowanie, dużą pomoc i poradę przy kupnie tego auta.

Jak wiadomo w miarę jedzenia aperty rośnie i nie poprzestałem tylko na zakupie. Postanowiłem pomalować autko i zrobić kapilatny remont blacharki. Było to dla mnie nie lada wyzwaniem pełnym wyżeczęń, ale nie żałuję i chyba nigdy nie będę. Oczywiście od razu z pomocą przyszedł mi Flipper, który dzieki swojemu doświadczeniu zdobytemu przy remontowaniu Bejbe, mógł mi zwrócić szczególną uwagę na najważniejsze rzeczy. Jego pomoc i zangażowanie w ten projekt jest wręcz nieoceniona za co mu bardzo dziękuję. Podczas prac remonotwych została zrobiona kapitalna blacharka, co było chyba najważniejszą rzeczą bo jak wiadomo do końcowego sukcesu potrzeba jest dobra baza początkowa. Lakier … nad wyborem spędziłęm kilka długich nocy … wybór padł wreszcie na błękitną perłę z Subaru Imprezy STI. Do dodatkowych zmian estetyczno – wizulanych zaliczyć można przedłużoną maskę wrez z wlotami, stare seryjne progi od Corsy GSI zostały zastąpione specjalnie dopasowanymi pod wymiar progami od Forda Escorta RS’a, nowa podsufitka nowe lusterka M3-look, pozbycie się zamków w drzwiach, dodaliśmy też chromowane siłowniki do maski.

W przyszłości chciałbym jeszcze trochę zadbać o wnętrze i zając się trochę zawieszeniem i silnikiem.

Informacje:

MODEL: Opel Corsa A GSi 1.6 1991/2003
SILNIK: 1600 cm3 EFI E16SE, świece NGK, kable WN BOSCH Silicone Power
HAMULCE: przód: wentylowane tarcze; tył: bębny
ZAWIESZENIE: standard + rozpórka kielichów
WEWNĄTRZ: nakładki na pedały, sportowa gałka zminy biegów i dużo czerwonego koloru
NA ZEWNĄTRZ: opony 195/50 na alufelgach 15” BBS’a, tylne światła przyciemniane, białe kierunki przednie, wydech Remus, spinki na masce, bad look, wloty na masce GSi, siłowniki INXX (chromowane) do maski, progi od Escorta RS’a
CAR AUDIO: radio SONY XR-2803, głośniki Magnat 694 160W
PRZYSZŁOŚĆ:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

HTML tags are not allowed.

Corsa-A.pl site